Sunday 26 October 2014

L♦ 3x Dr. Van Der Hoog gezichtsmaskers


Ik ben altijd al fan geweest van de Dr. Van Der Hoog maskertjes, en dan in het bijzondere van de kant en klaar maskertjes. Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik verschillende gezichtsmaskertjes aantrof in de Action. Natuurlijk nam ik er meteen enkele mee naar huis en vandaag geef ik een review van drie verschillende gezichtsmaskertjes daarvan.


Madly Mango Melon - Vochtregulerend en Verkoelend

Wat het masker beloofd: Een vochtregulerende en verzachte werking. Door toevoeging van provitamine B5  is het ook heerlijk verkalmend.

Deze Mango en Melon masker is echt een zomermasker! Na een hele dag in de warme zomerzon te hebben rondgelopen is dit dus het perfecte masker. Maar als je in de winter door sneeuw en koude wind wind bent getrokken is dit zeker niet het juiste masker om in de avond op te smeren. Meteen bij het aanbrengen voel je de frishuid in je huid intrekken. De substantie is ook soort van doorzichtige gelcréme, dit ik hierboven zo goed mogelijk heb proberen vast te leggen op foto.


Cocos Mint - Vochtregulerend en Verfrissend

Wat het masker beloofd: Een verwennend crèmemasker met kokosmelk, pepermuntextract en provitamis B5. Dit masker heeft verkwikkende, verzorgende en vochtregulerende eigenshappen. 

Dit masker vond ik bijzonder fijn. Als omschrijving zou dit masker vochtregulerend en verfrissend zijn. Maar terwijl ik dit masker ophad en ook achteraf had ik meer een verzorgend gevoel dan een verfrissend gevoel. Ook vond ik dit wat een scrubmasker. Op de foto is dit niet zo goed zichtbaar maar in de gezichtscrème zaten ook kleine blauwe bolletjes die, volgens mij, de bedoeling hadden om de huid een scrubbeurd te geven. Dit vond ik een aangename verrassing en werkte voor mijn huid zeer goed. 
Van de geur had ik een kokosgeur verwacht, maar dit kon ik niet thuisbrengen toen ik de verpakking openmaakte. Ik rook meer een mintgeur, wat ik jammer vond. 
Het masker belooft dat je gezicht achteraf schoon en fris aanvoelt en dit was zeker het geval.


Chocolade - Euforiserend en Revitaliserend

Wat het masker beloofd: Dit masker bevat pure cacao-extract, dat de stop B-endorphin stimuleert. Deze stof geeft de huid een enorme oppepper en zorgt voor een gelukzalig gevoel. Ook bevat hij cacaoboter voor een zachte huid.

Hoewel ik over de eerste twee maskers heel positief ben, vond ik dit maskertje iets minder fijn. Het maskertje komt zijn belofte na op de geur, want het maskertje ruikt lekker naar chocolade! Na het aanbrengen voelde ik de eerste 5min niets, maar daarna begon het aan mijn huid te trekken en gaf het wat een ongemakkelijk gevoel. Ik besloot toch door te bijten en uiteindelijk ging dit gevoel weer weg. Na een tijdje haalde ik het maskertje eraf. Mijn huid voelde inderdaad wel zachter aan en ook lekker gereinigd. De eerste paar minuten was het net alsof mijn huid wat gevoeliger was dan anders, maar gelukkig trok ook dit snel weg. Uiteindelijk is dit toch een fijn maskertje wat betreft resultaat, maar de werking vond ik iets minder. Misschien niet echt een aanrader voor de gevoelige huid. 


Vooral Madly Mango Melon en Cocos Mint waren mijn favoriet. Ook het chocolade masker gaf uiteindelijk een mooi resultaat, maar de werking ervan vond ik iets minder fijn.

24 comments:

  1. Ik wist helemaal niet dat ze die ook in de Action hadden, had ik niet verwacht! De Madly Mango Melon lijkt me wel het fijnst van allemaal. :)

    ReplyDelete
  2. Ik ben dol op de maskers van Dr. van der Hoog! Het cocos mint masker lijkt me erg fijn.

    ReplyDelete
  3. Tegenwoordig al bij de action verkrijgbaar? Krijg meteen zin om ook een maskertje op te doen, vanavond maar even tijd voor maken (:

    ReplyDelete
  4. Ze lijken me erg fijn!

    Liefs,
    Eva

    ReplyDelete
  5. Ahhh ik heb ook zin in een maskertje! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  6. ja die maskertjes zijn heel fijn! xx Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  7. Ik ken ze, ze zijn super fijn!
    Bij de Action had ik ze nog niet gespot.

    ReplyDelete
  8. De cocos mint klinkt fijn zeg! Ik denk dat de eerste veel te heftig is voor mijn huid, maar de tweede lijkt me zeker het proberen waard :)

    ReplyDelete
  9. Van dit artikel krijg ik gelijk zin om zelf een maskertje op te doen. Vnvnd maar even een onverwacht verwen-avondje inlassen :) X

    ReplyDelete
  10. ik heb voor het laatst Madly Mango Melon masker geprobeerd en die vond erg fijn! leuk artikel dit!

    ReplyDelete
  11. Ik ben niet zo maskervrouwtje, maar probeer er heel af en toe wel eens eentje, deze heb ik nog nooit geprbeerd, maar ze klinken prima!

    ReplyDelete
  12. Leuk dat je er zo 3 tegelijk reviewt! De laatste zou ik wel eens willen proberen :D

    ReplyDelete
  13. Ik heb de meloen variant en de chocolade variant zelf ook geprobeerd en heb er dezelfde mening over! De kokos/mint variant lijkt me ook fijn!

    ReplyDelete
  14. Wat een lekkere maskers! Ik vind zelf de cocos en mint versie heerlijk!

    ReplyDelete
  15. Oh wow! Die kokosnoot lijkt me geweldig. En chocola, tjah daar kan je niet mis mee gaan he :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
  16. Cocos Mint zou ik zelf ook graag eens proberen :)

    ReplyDelete
  17. Ze lijken me echt heel erg fijn :)

    ReplyDelete
  18. Leuk artikel! Het maskertje met de mango heb ik eens geprobeerd, ik vond het een erg fijn masker. Het is altijd fijn om eens een verwendagje te houden voor jezelf :)

    ReplyDelete
  19. Deze maskertjes zijn altijd erg fijn! Ik realiseer me dat ik eigenlijk veel te weinig maskers gebruik terwijl mijn huid het wel echt nodig heeft..!

    ReplyDelete
  20. Die met mango en meloen lijkt me goed.

    ReplyDelete
  21. Cocos Mint lijkt me een heerlijk masker! Jammer dat het chocolademasker wat minder was! Ik vind de maskers van Dr. van der Hoog best goed! Ik heb er ook al enkele gebruikt!

    ReplyDelete
  22. Oeh dit klinkt fijn! Gauw maar weer eens tijd voor maken.

    ReplyDelete
  23. Dr. Hoog heeft echt topmaskers vind ik! Maskers blijven leuk :)

    ReplyDelete
  24. heerlijk ik ben echt fan van dhr van der hoog!

    ReplyDelete